Thursday, February 12, 2009

Snow in Japan

Ari ni saya mesti update blog jugak walaupon cabel camera masih belum dibeli (kan ari tu saya bgtau dah hilang).


Semalam saya berYM dengan one of my best friend yg berada di osaka kerana menyambung pengajian ke peringkat PhD (sama la cam Sakinah & Dlyn)..


Since saya dah ade entry pasal snow in UK..rase cam best pulak nak letak snow in Japan (kesimpulannya saya memang jakun snow ke ek..)


tetibe teringat ke Dlyn yg dulu penah letak kat blog die gak gambar2 die main snow kat NZ..tapi since mase tu belum ade entry SNOW, so kawe tok teghingak nok upload gambar2 comei tuh..maaf banyok deh dlyn..(pesal aku cakap kelantan ni..oo ni seme pasal ade geng faris petra dok mesej ke kawe)


wo any further due..enjoy the snow..huhu



mengikut pertimbangan saya yg tak arif mengenai snow ni..snow di Jepun lebih sesuai utk dibuat ais kepal berbanding di UK yg lebih baik digunakan utk buat ABC... jangan marah ye..

8 comments:

Anonymous said...

hihi..ko postkan gambo aku kat sini..best main salji..tapi sejuknya..ya ampunnnnnnn..(apsal aku lak ckp indon?)

wahida said...

SuN,
ko mesti dah terikut2 ngan 'u-nkow-who' tu..heheheh

HEMY said...

abis tu snow bukit cerakah camne??tu je i dapat rasa..ahahahahah

wahida said...

anul,

snow bukit cerakah tu elok dibuat cendol kacang merah hikhikhik...my favourite & suN.

dLyn aZmi said...

haha xpe..
thn ni if ade rezeki aku main snow..
aku bg ko post :P

yup.. mg best giler main snow!
nnt ade rezeki ujung thn aku ke jepun lak..
ko post la gamba aku merendek ngan suN hehehe

wahida said...

dlyn,
yo lah..
aku tak dapat la pi bulan 9 tu kan bulan pose.. sedih, sedih.

Anonymous said...

dr. extend study kat japan ke?

wahida said...

along,
salam kenal..dak aihh..saya dah ada..yg tu kawan2 yg baru sambung.